Warner anuncia THE BATMAN y WONDER WOMAN para el 2017 y JUSTICE LEAGUE en el 2018!!!

Con logo y todo!
Warner Bros Announce THE BATMAN And WONDER WOMAN For 2017 Release; JUSTICE LEAGUE To Follow In 2018As we heard a few days ago, Warner Bros have been finalizing their plans for DC adaptations in the coming years. Today they have unveiled those plans, together with official logos for the movies. Hit the jump! Follow ProfessorX:
By ProfessorX - 4/1/2014 BURBANK, CA, April 1, 2014 – The announcement was made today by Greg Silverman, President, Creative Development and Worldwide Production, and Sue Kroll, President, Worldwide Marketing and International Distribution, Warner Bros. Picture, that “The Batman” and “Wonder Woman” have been greenlit for provisional 2017 release, to be followed by “Justice League” in 2018. Silverman stated, “The genre has become so popular that we feel confident in the success of Zack Snyder's film. DC has such a pool of great characters that it would be criminal for us to delay adaptations any longer. We are thrilled to announce these three pictures in development. The success of ‘Man of Steel’ was a wonderful testament to the love and support that both fans and new audiences, worldwide, have for DC characters.” Diane Nelson, President, DC Entertainment, noted, "Getting all of the DC heroes together on the big screen is a dream come true for DC fans everywhere. All of us at DC Entertainment could not be more excited to see the development of the DC Universe on the big screen.”
How do you guys feel about this? Are you excited for another Batman film before Justice League, or would you have preferred a Flash or Green Lantern movie? Sound off with your thoughts below!
Source:
Read more at
———- Mensaje agregado a las 13:38 ———- Mensaje anterior a las 13:33 ———-espero no haber caido en el dia de los inocentes… ahora estoy pensando, es en abril no?
4 years, 8 months ago
EMA… no me imagino tu reacción si argentina gana la copa del mundo en brazil contra brazil… recordas lo que pedías a cambio en tu pregunta?? jajaja
4 years, 8 months ago
hoy lei, en un canal de novedades del mundo del comics, no esta 100% confirmado, pero Disney compro DC en 4.2 billones de verdes…alguien escucho algo ??
4 years, 8 months ago
eso seria… lo mejor que le puede pasar a DC!
pero ni en ped* lo creo!
hubieran explotado todas las redes.———- Mensaje agregado a las 16:00 ———- Mensaje anterior a las 15:56 ———-me puse a googlear y hay noticias de la compra de DC por parte de Disney desde hace años, parece que es una jodita que se repite.
4 years, 8 months ago
Me entere por whatsapp de esta joda…. como quieren herir tus sentimiento ema.
Hay que seguir con las ganas y la esperanza siempre……..!!!!!
4 years, 8 months ago
Lei por ahi que Spiderman pasaria a DC a cambio de la mitad del pase de Hal Jordan, un prestamo por un año sin opcion de compra de Shazam y el pase de Rogelio Funes Mori. Es cierto?
Ema me hiciste entrar como un caballo! no se puede jugar asi con nuestros sentimientos!!
4 years, 8 months ago
Estos anuncian todo y después, los pelotudos, se comen el garrón de tener que anunciar que la película se pospone como les paso con Superman-Batman.
4 years, 8 months ago
Tal cual, es como dicen uno no se puede alegrar demasiado porque cada vez que anuncian algo despues termina cancelado o retrasado un par de años..
4 years, 8 months ago
La película de la Liga al paso que vamos va a salir cuando Marvel saque 1 por mes ….. Ya se está hablando de 4 al año de Marvel Studios, mas las franquicias de Sony y Fox …. Y es una pena ver que en DC , editorial con tanto potencial sigue dando vueltas y vueltas…. Ojala despues de Superman/Batman tomen un poco de velocidad y los proyectos dejen de ser proyectos…
4 years, 8 months ago

Buscar mensajes